امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معرفی کتابهای دکتر کبری سبزعلی یمقانی
نویسنده : غزاله تاریخ : شنبه 7 دی 1398

 

کتاب فرهنگ واژگان برند

 

 

 

 

مترجمین کتاب

دکتر احمد روستا

کبری سبزعلی یمقانی

 

معرفی کتاب

این کتاب خلاق و آگاهی دهنده برای موفقیت و از میان برداشتن موانع درک واژگان فنی و اصطلاح های پیچیده ی دنیای برندینگ، برای افراد کارآزموده و همچنین تازه واردان صنعت یک ضرورت است.

این کتاب را مطالعه کنید و اگر برایتان تاثیرگذار بود آن را به دوستان و علاقمندان به حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش و کسب کار معرفی نمایید.



:: برچسب‌ها: کتاب, معرفی کتاب, برند, برندینگ, ساخت برند, فرهنگ واژگان برند,

معرفی کتابهای دکتر کبری سبزعلی یمقانی
نویسنده : غزاله تاریخ : شنبه 7 دی 1398

 

کتاب برندشناسی

 

 

عکس کتاب

 

 

مترجمین کتاب

دکتر احمد روستا

کبری سبزعلی یمقانی

 

معرفی کتاب

این کتاب به شیوه ای گیرا با مثالهای جذاب شما را وارد خودارزیابی آزمون درستی برند می کند که هر فردی با مطالعه آن می تواند به حقایق و نکات ارزشمندی درباره ی برندشناسی دست یابد.

این کتاب را مطالعه کنید و اگر برایتان تاثیرگذار بود آن را به دوستان و علاقمندان به حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش و کسب کار معرفی نمایید.

 



:: برچسب‌ها: کتاب, معرفی کتاب, برندشناسی, برندینگ, ساخت برند,

معرفی کتابهای دکتر کبری سبزعلی یمقانی
نویسنده : غزاله تاریخ : شنبه 7 دی 1398

 

کتاب برد سریع در فروش و بازاریابی

(۵۰ ایده­ ی الهام ­بخش برای ارتقا و ر­شد کسب‌وکار)

 

 

عکس

مترجمین کتاب

دکتر احمد روستا

کبری سبزعلی یمقانی

 

معرفی کتاب

این کتاب شامل نمونه‌هایی واقعی از توصیه‌هایی هستند که به مدیران کسب‌وکارهای مختلف کمک کرده اند به نتایج دلخواه شان برسند. این‌ها راهکارهای اثبات شده‌ای هستند که می­ توانند در کسب‌وکارتان موثر واقع شوند. هرکدام از توصیه‌های کوتاه موجود در این کتاب، یک مقدمه کوتاه در رابطه با یک ایده به شما ارائه می­ دهد. در ادامه چند سوال کوتاه برای انعکاس ایده در ذهن‌تان و فرمولی برای اجرای چند توصیه به همراه یک داستان در رابطه با موفقیت در انجام کارها و چند راهکار عملی به عنوان اقدامات سریع ارائه می‌شود. خواندن این کتاب را به تمام مدیران و صاحبان کسب‌وکار و تمامی کسانی که به نوعی با مسایل بازار و بازاریابی سروکار دارند توصیه می شود.

این کتاب مطابق با ذهن شما طراحی شده است تا در صورت نیاز از آن الهام بگیرید. این کتاب شامل ۷ بخش و ۵۰ ایده­ ی الهام­ بخش برای ارتقا و ر­شد کسب‌وکار می باشد.

این کتاب را مطالعه کنید و اگر برایتان تاثیرگذار بود آن را به دوستان و علاقمندان به حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش و کسب کار معرفی نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: کتاب, معرفی کتاب, برد سریع در فروش و بازاریابی, بازاریابی,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.